Hodnocení obchodu
Spokojenots
v tomto obchodě jsem nakupovala již podruhé,výborná nabídka zboží,rychlé dodání,doporučuji
Bohužel jsem s nákupem nespokojená, zboží ( lahvička s olejem ) bylo v nevhodném obalu a proto se při přeposílání Českou poštou lahvička rozbila. Kvůli protokolu o zpětném odeslání jsem musela na poštu v centru města. Obchod je přehledný, ceny solidní ale asi podcenili zabalení a neměla jsem tak možnost vyzkoušet.
(Administrátor)
Ano, čas od času se stane, že je zásilka poškozena. Je však třeba konstatovat, že Česká pošta se vždy na něco vymnluví. V obdobném či stejném obalu bylo odesláno stovky zásilek a došly v pořádku. Někdy se bohužel potkají s takovým zacházením, které bez úhony nepřežijí.
V takovém případě je dobré zásilku nepřevzít a to ani při nedoručení z důvodu poškození a nereagovat na výzvu České pošty k podepsání protokolu o nepřevzetí. Není třeba nikam na poštu cestovat - po uplynutí 14 dnů, po které je zásilka na poště uložena, jí tak jako tak odešlou zpět na adresu odesílatele. Odesílatel si reklamaci vyřeší sám. Podstatné je však, ve chvíli kdy dojde informace o poškození okamžitě kontaktovat nás, my vypravíme zásilku novou tak, aby se požadované k zákazníkovi dostalo rychle. Tak se to také běžně děje. To se však v tomto případě nestalo - informaci o poškození zásilky jste nepodala, tudíž nemohla dostat včas náhradu.
Za Českou poštu se omlouváme, avšak doporučujeme komunikovat tak, aby byl zákazník vždy spokojen. O doručování jednáme i s jinými doručovatelskými firmami, abychom nevyužívali jen služeb České pošty. Tak jako tak je však třeba konstatovat, že nezodpovědní lidé jsou všude a tak musíme bohužel brát na vědomí, že chybu, či nezodpovědné zacházení se zásilkami nelze vyloučit nikde.
Děkujeme za pochopení a věříme, že dobrou vzájemnou komunikací vše vyřešíme rychle, a k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem
Lumír Hladík
www.panenske-oleje.cz
Velice příjemný a milý přístup.
super
zboží zatím nedorazilo.
(Administrátor)
Děkujeme za cennou zpětnou vazbu, s nízkým hodnocením však nelze souhlasit.
Objednávka byla potvrzena okamžitou automatickou odpovědí emailem v úterý 7.8. v 10:21. Ve čtvrtek 9.8.12 10:27 byla podána informace o tom, že jeden z objednaných olejů byl vyprodán, není na skladě a v současné době je zajišťován kvalitnější a levnější olej. Ten však může být doručen nejdříve po 20.8., s možností volby: buď zaslání hned bez daného oleje, nebo po uvedeném datu (20.8.) komplet a za již výhodnějších podmínek. Odpovědí bylo potvrzeno rozhodnutí vyčkat na kompletní objednávku. Ta byla zaslána 20.8., informace o vypravení byla předána mailem 21.8.
Věřím tedy, že toto hodnocení bylo vloženo nedopatřením a v budoucnu se můžeme těšit na další objednávky, tentokráte i s objektivnějším hodnocením.
S pozdravem
Lumír Hladík
www.panenske-oleje.cz
Doporučuji, bezproblémová dodávka i komunikace
Standardní průběh, milá komunikace.
(Administrátor)
Pěkný den.
Děkujeme za Váš cenný podnět. Při předplatbě bankovním převodem je však třeba počítat s tím, že doba dodání se prodlužuje navíc cca 2 pracovní dny (čas převodu peněz mezi bankami a identifikace platby).
Byla-li tedy objednávka provedena v sobotu 14.7.2012 a tentýž den zaslána předplatba, pak tato platba došla a byla identifikována ve středu 18.7.2012 a balík odeslán ve čtvrtek 19.7.2012 (s dárkem - knihou, neboť částka objednávky přesáhla 1 000,- Kč). Kdy balík doručila Česká pošta nám není známo, ale faktem je, že Česká pošta ani většina dopravců o víkendu nedoručuje, takže objednávka pravděpodobně dorazila až po víkendu.
Do budoucna připravujeme urychlení celého procesu (rychlejší identifikace platby či volba alternativních dopravců) nicméně při předplatbě bude třeba stále počítat s délkou dodání cca 5-6 pracovních dnů. Potřebujete-li dodání rychlejší je možné se domluvit na osobním odběru ve skladu či na rychlejším=nákladnějším přepravci.
S pozdravem
Lumír Hladík
www.panenske-oleje.cz
Doporučuji, příbalové letáky,jasné a přehledné.Děkuji
(Administrátor)
Milá paní Molnárová. zásilka byla expedována ihned v úterý 10.7. 2012 tj,. druhý pracovní den po Vaší objednávce. Bohužel nedopatřením při spolupráci mezi Českou poštou, celnicí a Slovenské poštou se dodání zdrželo.
Do budoucna připravujeme možnost zvolit si při objednávce jiného dopravce než Českou a Slovenskou poštu.
Děkuji za trpělivost a přeji krásný den.
S pozdravem
Lumír Hladík
www.panenske-oleje.cz
Velice doporučuji všem,protože panenské oleje patří mezi nejdůležitější oleje na této planetě!
(Administrátor)
Milý pane, omlouvám se za nedopatření stran Vaší objednávky, ke kterému došlo technickou chybou v došlé poště. Dík zpětné reakci Vašeho hodnocení jsem vše prověřil a Vaši objednávku našel. V souvislosti s tímto nedopatřením konám opatření taková, která propříště podobnou chybu vyloučí.
S pozdravem
Lumír Hladík
www.panenske-oleje.cz
zatím nevím, zboží nedorazilo, ještě čekám
po týdnu se zástupce ozval s tím že tento týden zboží dodají,zažím prý nebylo na skladě , takže uvidíme. Některé otázky z tohoto důvodu nemohu zodpovědět.
(Administrátor)
Milá paní, jak jsem Vás již informoval prosím o trochu strpení se zasláním Vámi objednaného zboží. Vybraný produkt FAON není momentálně na skladě a čekáme na dodávku od dodavatele. Po dodání Vás budu kontaktovat a objednávku si potvrdíme.
Věřím, že čekání se zde vyplatí a s tímto unikátním produktem na našem trhu budete spokojena. Do budoucna plánujeme dobu dodání zveřejňovat u jednotlivých produktů na webových stránkách.
S pozdravem
Lumír Hladík
www.panenske-oleje.cz
MĚNILA JSEM OBJEDNÁVKU TELEFONICKY JELIKOŽ JSEM SE SPLETLA BYLO MI VYHOVĚNO A OBRATEM DOŠLO SPRÁVNÉ ZBOŽÍ I PŘES MOU CHYBU BEZVA SPOLUPRÁCE VŘELE VŠEM DOPORUČUJI.
velmi milý průvodní dopis
Po prvním nákupu velká spokojenost doporučuji všem Dnes objednávám další zboží pro rodinné příslušníky
zatím jsem velice spokojena, doporučím ostatním, v blízkosti mého bydliště enbyl tento produkt k sehnání
vše v pořadku jsem spokojena